ALANYA’DA YILLAR SONRA GÜNDEME GELEN İDDİA:
“KAÇAK KAT TALEBİNİ REDDETTİM, TEHDİT EDİLDİM”
Alanya Belediyesi’nden emekli olan eski tekniker Süleyman Hilmi Erdoğan, İçişleri Bakanlığı’na sunduğu dilekçede eski Alanya Belediye Başkanı Adem Murat Yücel hakkında dikkat çekici iddialarda bulunmuştu.
Yaklaşık 25 yıl kamu görevinde bulunduğunu belirten Erdoğan, belediyelerin kapatılması sürecinden önce Tosmur Belediyesi’nde görev yaptığını, bu dönemde dönemin Kestel Belediye Başkanı Adem Murat Yücel ile arasında yaşandığını ileri sürdüğü bazı olayların yıllar sürecek bir gerilimin başlangıcı olduğunu öne sürmüştü.
Erdoğan’ın iddiasına göre, Tosmur Mahallesi sınırlarında bulunan bir taşınmazla ilgili olarak kendisinden mevcut yapıya bir kat daha ilave edilmesi yönünde talepte bulunuldu. Teknik personel olarak görev yaptığı dönemde söz konusu talebin mevzuata aykırı olduğunu değerlendirdiğini belirten Erdoğan, bu nedenle talebi reddettiğini ifade etmişti.
Dilekçede yer alan bilgilere göre daha sonra aynı bölgede gerçekleştirilen imar uygulamaları sonucunda belediye mülkiyetine geçen bir parselin kendisine verilmesinin talep edildiğini ileri süren Erdoğan, bu isteğin de belediye tarafından kabul edilmediğini belirtmişti.
Erdoğan, yaşanan gelişmelerin ardından 2014 yılı sonunda Alanya Belediye Başkanı’nın makamına çağrıldığını ve burada tehdit edildiğini iddia etti. Dilekçesinde, kendisine “Sana hesap soracağım” denildiğini öne süren Erdoğan, o tarihten sonra kendisine yönelik sistematik baskı ve yıldırma sürecinin başladığını savundu.
İçişleri Bakanlığı’na sunulan dilekçede, söz konusu olayların ilerleyen yıllarda yaşandığı iddia edilen mobbing, disiplin soruşturmaları ve çeşitli saldırıların temel nedeni olduğu ileri sürülüyor.




